Krajem ovog mjeseca trebala bi započeti gradnja posljednje dionice autoceste Zagreb-Sisak od Lekenika do Siska u dužini od 11 kilometara, piše u petak Jutarnji list.
Zajednica ponuditelja koju sačinjavaju kompanije Colas iz Varaždina i Geotehnika s Brača na konkursu su ponudili gradnju ove dionice za 281,33 miliona kuna (bez PDV-a). Na tu odluku žalila se kompanija Strabag, a Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave donijela je odluku o odabiru te je predmet vraćen u postupak novog pregleda ponuda.
Nakon nove evaluacije ponuda HAC je ponovno posao dao Colasu i Geotehnici, a na tu odluku nije pristigla niti jedna žalba te je prvobitna odluka ostala na snazi.
Kako nove žalbe nije bilo, ugovor bi prema neslužbenim informacijama trebao biti potpisan sljedeće sedmice, a sedmicu kasnije izvođači bi bili uvedeni u posao, odnosno službeno bi počeli radovi.
Rok za završetak radova je 24 mjeseca pa bi kompletna autocesta trebala biti završena 2024. godine, a to je punih 18 godina nakon otvaranja radova na prvoj dionici ove autoceste. Dosad je od planiranih 47,5 kilometara sagrađeno njih 36.
HAC planira i projektiranje i gradnju čvora Petrinja preko kojeg bi se autocesta spojila na državnu cestu te građanima Petrinje i okolice omogućio spoj na autocestu. Autocesta bi trebala završiti na ulasku u grad Sisak, a gradnja spoja autoceste s gradom u dužini od 3,2 kilometra u nadležnosti je Hrvatskih cesta i radovi su u toku.
Planirane su četiri faze. Gradi se saobraćajnica s četiri prometna traka dužine oko 500 metara, kružni tok “Staro Pračno”, most preko rijeke Odre s četiri trake dužine oko 90 metara te obavlja uklapanje na Zagrebačku ulicu u dužini od 140 metara. Vrijednost radova je 65 miliona kuna bez PDV-a, a rok za završetak je juni 2023. godine. U toku je izrada glavnih projekata i parcelacijskih elaborata za gradnju sjevernog kolnika spojne ceste čvor Sisak-Sisak u dužini od 2,65 kilometara. Konkurs za izvođača ovih radova planira se u prvom kvartalu ove godine, a procijenjena vrijednost radova je 82,1 milion kuna, piše novinar Jutarnjeg lista Krešimir Žabec.