Jutarnji list: Pobuna učitelja zbog reforme u školama

Učitelji se bune zbog reforme, a Ministarstvo znanosti i obrazovanja ne želi otkriti autore tzv. cjelodnevne nastave, piše u utorak Jutarnji list.

Dvije peticije, jedna za jaču satnicu informatike, druga za dvije učiteljice u cjelodnevnoj (razrednoj) nastavi, svaka s više od 2.000 potpisa, kao i preko 600 uglavnom negativnih komentara prikupljenih u nepunih pet dana javne rasprave, reakcije su na velike promjene u osnovnim školama i projekt cjelodnevne škole Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Ideje Ministarstva u dokumentu pod egidom “uravnoteženog, pravednog, učinkovitog i održivog sistema odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi kao cjelodnevnoj školi” prema mišljenju većine učitelja uključenih u javnu raspravu u sadašnjoj verziji nemaju šansu za prolaz.

“Molim vas, razmislite još jednom”, najblaža je molba (u odnosu na “Ovakav model je najgluplje što je MZO napisao, gluplje je čak i od Škole za život” ili “Ovo uništavanje sistema obrazovanja treba odmah zaustaviti”, komentar Jarmine Naranđe, zgrožene profesorice savjetnice u penziji).

Poruke iz zbornica glase: “Ovo je mogao napisati samo neko ko ne zna šta znači rad s djecom u školi; reforma da, ali ovakva nikako; škola koju prezentirate ni po čemu nije uravnotežena, pravedna, a neće biti ni učinkovita”.

Dio učitelja plan ministarstva smatra ambicioznim i neostvarivim, a dio navodi da je nepripremljen i kao takav nejasan.

Ministarstvu posebno zamjeraju što o novostima saznaju iz medija, odnosno što učitelje niko nije pitao za mišljenje. Ministra Radovana Fuchsa jedna učiteljica čije smo mišljenje dobili zato poziva da prije nego što krene s nepromišljenim promjenama provede kao učenik u nekoj od škola od 7:50 do 17 sati, piše novinarka Jutarnjeg lista Mirela Lilek.

Prethodni članakProtiv odluka Christiana Schmidta: Najavljeni protesti pred zgradom OHR-a u Sarajevu
Naredni članakU Sarajevu zbog ramazana skraćuju školske časove