Večernji list: U Rijeci se gradi najskuplja cesta u Republici Hrvatskoj

U Rijeci se gradi najskuplja cesta u Hrvatskoj, duga je svega 3,2 kilometra, a ukupna vrijednost njene gradnje je 60,8 miliona eura bez PDV-a, odnosno 19 miliona eura po kilometru, piše u nedjelju Večernji list.

Tunel Podmurvice dužine 1.250 metara, vijadukti Piopi dužine 316 i Mlaka 144 metra, željeznički podvožnjak Piopi dužine 55 metara, dva kružna toka, rekonstrukcija Zvonimirove ulice u dužini od 340 metara. Tunel morate iskopati u stijenama usred grada, ispod nebodera, a vijadukte izgraditi u industrijskoj zoni iznad saobraćajnica, pruga i hala prolazeći tik do mora, dok podvožnjak morate izvesti na površini prateći liniju postojeće pruge i nakon puštanja pruge u promet tzv. top-down metodom izvršiti iskop u stijeni ispod podvožnjaka…

Tako bi nekako glasio, uvjetno rečeno, recept za građevinsko čudo i najskuplju cestu u Hrvatskoj – DC403 koju Hrvatske ceste grade usred Rijeke. Tome trebate dodati i preslagivanje velikog broja instalacija. Pri tome je vrijeme “kuhanja”, odnosno rok izgradnje nešto manje od tri godine.

Ta cesta duga je svega 3,2 kilometra, od toga je 1.800 metara u objektima koje smo naveli na početku “recepta”, a ukupna vrijednost njene gradnje je 60,8 miliona eura bez PDV-a, odnosno 19 miliona eura po kilometru čime je i zaslužila titulu najskuplje ceste u Republici Hrvatskoj.

Radovi na DC403 su počeli u septembru 2020. godine, a bit će gotovi u ljeto ove godine, kao što je i bilo planirano. Cijeli projekt je u visokoj fazi gotovosti u što smo se i sami uvjerili ove sedmice kada smo prošli trasom DC403 koja spaja riječku luku i čvor Škurinje, piše novinar Večernjeg lista Josip Bohutinski.